Există fericire în singurătate?

Eistă fericire în singurătate? 
Da! Categoric!
Acesta-i purul adevăr.
Întreabă-i pe cei care sunt într-o relație problematică.
„Ce n-aș da să mă întorc în timp și să nu mă fi măritat niciodată...” Afirmă femeile
 torturate emoțional și abuzate fizic de partenerii lor.
Și totuși... multe femei care ies din astfel de coșmaruri, după ce au ajurat că nu se vor mai cupla cu nimeni niciodată, intră într-o încurcătură de același gen.
Am dreptate?
Câte femei așa cunoști? 
Și câți bărbați? 
Că nici ei nu sunt mai presus, dimpotrivă chiar. Bărbații (unii) care au ieșit dintr-o relație - că au fost lăsați sau au lăsat - nu stau singuri nici măcar o săptămână.
Mai ales dacă au bani.

De ce?
De ce un om care a suferit așa de mult din cauza altui om nu stă departe de belele?
Pentru că nu știe să stea singur.
Și pentru că nu știe să stea singur, falimentează în doi.
Un paradox.

Nu e că toate merg  pe roate când ești singur.
Niic pe departe.
Dar înveți să vezi jumăttea plină  pahrului.

Există fericire în singurătate? - Cristina G. Gherghel




Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche